3.11.09

Happieee

Idag har varit en bra dag. :)

Följde med James till GT i morse för att snackade med en kvinna där om World of Difference-projektet som jag nu har ansökt till. Var under 800 som sökt och 500 blir utvalda, så oddsen ser goda ut. Men det bästa var det Angie själv la till i slutet till frågan "What difference do you hope to make for your chosen charity?"; "I am a very enthusiastic and positive person who is able to lift the spirits of others around me". <3 Så himla gulligt sagt!!

Efter minimötet och random snack med alla underbara människor på GT (det är verkligen balsam för själen att gå dit; jag måste visa dig trädgården i jul, mamma!) så traskade jag vidare till stan där jag köpte lite presenter och fortsatte vidare till Alice, som fyller 26 idag. :D Hon fick en cola, bakelse och ost av mig som frukost. ;) Efter lite fikapaus fortsatte jag hem där jag gjorde lite skolarbete (har äntligen kommit på vad jag ska skriva för mininovell i skrivarkursen, jätteskönt!) och tog emot två paket (innehållandet ett lakanset och två nya kuddar, väntar bara på nytt täcke och underlakan nu -tack eBay!).

När James kom hem stack vi direkt in till stan, där jag hittade två skor, äntligen! Har varit på jakt efter ett par nya i minst ett halvår men hittar aldrig några jag gillar och som passar, men nu snubblade jag över två par, så båda fick hänga med hem. :D Ett par låga och ett par med ~6 cm klack. Kunde inte låta bli att fira lite med nya byxor, två tröjor, söta vinterstrumpor, pyjamas och underbara, stickade inne"stövlar", tralalalaa..

Efter stan stack vi hem och snacksade lite innan det var dags för simhallen. Jag älskar aktiva dagar! :D

Och jag är såååå tacksam för att jag har ork just nu, för jag fick reda på i helgen att jag är gravid igen. ^^ Är i vecka 6 just nu, barnmorsketid inbokad till vecka 10. :D Så det kan ju också vara en anledning till varför jag svävat på moln på sistone.. ;)

10 kommentarer:

  1. Men gud grattis!!
    All lycka till dig/er! <3

    SvaraRadera
  2. HAHA, vad knasigt det later att jag fick kaka och ost :p . Men by god do i love cheesestrings. CHEESESTRINGS HURRAH. Du gav mig basta starten pa dagen. TACK. Wuv you.... <3

    SvaraRadera
  3. GRATTIIIIIS! :D Och så härligt du har det! :D Grattis grattis igen! :D

    SvaraRadera
  4. Haha, så sneakade du inte det lite på slutet. :D Hur ser skorna ut?? Har fortfarande inte hittat några fina svarta...

    SvaraRadera
  5. Tack allihop!! :D

    Alice - Lät roligare när jag sa det till Coco; Coke, cake and cheese. ;)

    Henkan - Helsvarta, båda i skinn men inte högglansiga. Knappt nån detalj (så som jag vill ha dem). Du får se när jag kommer till Swe, pallar inte fota. De är dock egentligen lite för stora, men det är inget lite innersulor inte kan fixa. ^^

    SvaraRadera
  6. Grattis, min lilla hallonbakelse! <3

    SvaraRadera
  7. Men tänk om jag också vill ha sådana!!

    SvaraRadera
  8. TessO & Sweetmama - TACK! :D

    Henkan - Då är det synd, för de är one of a kind. ;) Nej, men det var på TK Maxx, och du minns nog hur deras skoavdelning ser ut? På nedervåningen, där mamma köpte sina skor. Heeeelt blandat! Så jag hade verkligen tur som hittade dem. Hade de "hög"klackade igår på middan och fick inte ens lite ont. ^^

    SvaraRadera
  9. Grattis till er båda! Håller tummarna för att h*n vill stanna där inne nu! Kram!

    SvaraRadera