1.11.09

Rubrikrubrik

Bytte kläder hemma hos Alice, men fick nog ingen helfigursbild typiskt nog. Men såhär blev sminket iaf (såg lite naturligare ut utan blixt :P):


Festen hölls i en tatueringsstudio där två kompisar jobbar, det var kul även om jag känner lite dåligt samvete över att jag stack hem lite tidigt och abrupt eftersom jag kände mig trött och hade ont i magen. Men idag har det iaf varit en bra dag, så det väger upp. Sitter just nu och slösurfar i väntan på att klockan ska bli tillräckligt mycket så jag kan börja med maten inför att James kommer hem från repningen och vi ska kika på en film tillsammans. :) Imorgon är det skola som gäller igen, ska nog även göra ett löst schema över vad som gäller i Sverige, måste hinna med 4 städer på de 9 dagar jag är där (Malmö -> Hbg -> Eksjö -> Hbg -> Malmö -> Gbg -> Eksjö -> Gbg är nog den preliminära rutten, hatar att behöva stressa runt sådär, kan inte alla bo i samma stad? >_<)

4 kommentarer:

  1. Ser att du också tycker om rubriker. :)
    Vad jag inte förstår är vad du har i Malmö att göra? Linux/Dos?
    Få mamma och Crille att flytta till Eksjö så är allt löst. ;)

    SvaraRadera
  2. Ööh, Helena? :P Och ja, tissekatterna såklart. ^^

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du ska flytta alla till Helsingborgstrakten. :)

    SvaraRadera