28.8.09

Dag 2

Det blev ingen kvällspromenad igår, vi stannade hos Alice hela kvällen och kollade på diverse TV-serieavsnitt. :) En skön hemmakväll, helt enkelt. Alice fick även leka lite med mitt hår efter hon hjälpt till att "fylla på" det, så hon gjorde lite lockar med plattången. Jag kom ihåg att ta ett foto när jag kom hem (yay me);


Fick bli med blixt då solen redan gått ner, det är därför jag ser lite plastig ut..

Hursomhelst, ny dag, nya möjligheter! Tänkte gå ut på en lunchpromenad idag istället, hoppas BBC håller vad de lovar nu (dvs, inget regn före kl 16).. Sen ska vi nog hem till James farfar på kvällen, kanske ut på puben efter det? Eller bara ta det lugnt hemma, eftersom vi ska upp tidigt imorgon för att åka ut till Epping Forest (nordöstra London) och campa. :D Ska ta med akvarellblock och -färger, tänkte jag. Och marshmallows till lägerelden, såklart! På vägen hem på söndag åker vi nog inom Nottinghill Carneval och kikar lite, om vi inte är för trötta. :)

Fick förresten en till bok idag, en i sociologi på 1000 sidor. Guuud så sugen jag är på att sätta igång med mina kurser nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar