4.10.09

Catching up

Dags för lite uppdatering, igen. Fredag tillbringades på GT, som vanligt, och jag hann med att klippa mintrötter och plantera om med hopp om nya växter, plantera broad beans (och skriva på 64 blompinnar, jejj) och förbereda ett grönsaksland samt planetera American cress där. Oh, och vattna en massa plantor, mest produktiva dagen hittills. ^^

Kvällen chillades bort tillsammans med Aaron, fast jag gick och la mig mycket tidigare än grabbarna, för igår gick jag upp 8 och jobbade från 9 till 17 med att fläta en tjejs hår. Tyvärr tog jag inget foto på det, men jag ska kolla om hon kan skicka ett. Lockiga rastaflätor i blont, shock- och babyrosa, iaf. Efter det värkte min kropp lagom mycket och vi begav oss till IKEA, där vi handlade bl.a. illgröna nätgardiner och mängder av svensk mat (fast de hade ingen falukorv, buhu). Sen åkte vi direkt till Alice där vi kollade på lite filmklipp och skrattade bort lördagen.

Köttbullar i IKEA-restaurangen + Alices ben. ^^

Idag värker min kropp fortfarande, men simhallen är bara öppen för vuxna kvinnor mellan 12-13 och klockan är tio i ett just nu.. :/ Imorgon har jag dock fler simmöjligheter, så jag hoppas på att komma iväg nångång mellan pluggeriet. Idag har jag diskat Monsterdisken och tvättat två maskiner, ska snart sätta igång med sociologiplugget. James är dock iväg och repar i studion just nu, så jag kommer troligtvis fastna en liten stund framför datorn först. :P

4 dagar kvar till allra käraste syster kommer! :D

1 kommentar: