23.10.09

Planer

Ännu en dag på GT och den var hur lyckad som helst. Jobbade på och hade värk i hela kroppen när jag kom hem, och tappade upp ett varm bad som jag sjönk ner i tillsammans med en bok jag fick av min syster när hon var över senast. Sen gjorde James eget potatismos som vi hade med köttbullar. Nu sitter han och kikar på The IT Crowd på TV medan jag sitter och surfar, ska nog snart ta och läsa lite igen. En skön hemmakväll, alltså.

Imorgon kanske vi sticker till Bluewater (beroende på vädret; regnar det så blir det av, annars måste James jobba) och handla lite julklappar och provar ut olika ringstilar. Har inget annat planerat i helgen, vilket faktiskt är rätt skönt. Ska passa på att plugga lite så jag ligger före istället för att följa schemat och stressa upp mig.

Planerna för nästa vecka är, i runda slängar:

Måndag: Plugga, skaffa sim- och gymkort.
Tisdag: Hänga med James till GT och vara med på speldagen för voluntärer.
Onsdag: Deadline för nästa sociologiuppgift.
Torsdag: Plugga
Fredag: GT
Lördag: Halloweenfest (vet inte riktigt vart än).
Söndag: Slapp, plugg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar