8.10.09

Resultat

För er som är nyfikna på färgen:

Klicka för större bild

Överhåret fick en lite för kall nyans, vilket jag stör mig på. Men jag vill inte ha det mörkare, så jag ska försöka vänta lite och se om nyansen blir ljusare efter några tvättar, innan jag korrigerar. (Men hey, den toningen kostade £1, vad kan jag förvänta mig? ;P) Underhåret blev lite för mörkt, men det är ändå ok eftersom det var en nivå 2-toning. Nu ska jag bara bestämma mig för en frisyr, måste klippa bort de otroligt slitna topparna, men samtidigt vill jag inte klippa för mycket, men ändå ha en snygg utväxtfrisyr. Gah. Snälla dreads, kom snart.

2 kommentarer:

  1. Varför färga håret råttfärgat?

    SvaraRadera
  2. Kära Anonym, för att jag har s.k. råttfärgat naturligt, kanske? Har färgat och blekt håret sen jag var 11 och försöker nu få en liten paus, efter 14 år.

    SvaraRadera