11.10.09

Sammanfattning

Nu har Henkan och Marcus åkt hem (eller, de är på väg till flygplatsen; James mamma och styvpappa skjutsar dem just nu) och James jobbar extra fram till kl 13, sen bandövning igen.

Orkar egentligen inte uppdatera detaljerat, men vi hade iaf jättekul och jag önskar att Henkan kunde stanna längre. <3 Sammanfattning av helgen får väl iaf vara: 6 kilo godis är rätt mycket, jag har äntligen förstått vad en Essex girl verkligen är (om vi säger såhär; jag har aldrig sett så många korta kjolar i mitt liv, innan), det går att kombinera indisk buffé med dansgolv med blinkande neonplattor och självlysande armband -tydligen, vitlöksöl är förvånansvärt gott, men det KAN bli för mycket vitlök i maten, att gå igenom Soho är som att gå genom en regnbåge, jag kan faktiskt gå i 10 cm klackar (men är för fattig för att köpa), och:

(utanför en bio vid Leichester Square/Soho)

2 kommentarer:

  1. Det var inte länge hon stannade!

    SvaraRadera
  2. Nej, hon kunde inte få mer ledigt från jobbet. :( (Det är Marcus som tar resten av föräldraledigheten nu.)

    SvaraRadera