29.10.09

Jejj

Ok, nu mår jag bättre. :D Jag orkar inte dra upp alla smågrejer som gick fel igår, men i stora drag så slutade det med att jag fick köpa en ny skrivare för över £60. >_<

Anyhooow, fick precis ett samtal från en kvinna som ville boka in mig på en arbetsintervju. :D Sökte två jobb lite halvslött idag av ren tristess (egentligen har jag ju redan fullt upp med skola och GT), trodde inte att jag skulle ha sån tur. :) Iallafall, det är ungefär som personlig assistent och i olika skift varje veckodag + varannan helg. Min intervju är i Basildon den 18e november. De vill ha ett utdrag från polisregistret och lite referenser och så, så jag gissa på att jag tidigast kan börja i december om jag får jobbet. Och om jag får det ska jag nog inte läsa heltid nästa termin, utan bara fortsätta på sociologikursen, så jag trappar ner pluggtempot lite. :)

Åhåhåhå, jag hoppas jag får jobbet. :D Gjorde bort mig lite på telefon eftersom jag inte alls var beredd (klassiska frågan "Varför sökte du detta jobbet?" kom upp och jag skrattade till och sa att jag behövde jobba.. Men jag kan förhoppningsvis träna in ett bättre svar till intervjun, osm jag trots allt fick).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar