22.10.09

Mer

Jag börjar bli dålig på det här med uppdatering.. Men å andra sidan har det inte hänt så jättemycket, har mest pluggat och hängt med Coco och Aaron på kvällarna.

Men! Idag kommer det ske grejer! :D Helena åker strax in till Southend från London och så ska vi gå på stan hela dan (behöver mössa, skor, jacka -hoppas på att hitta åtminstone en av de grejerna + något annat plagg). Förhoppningsvis hinner Alice fixa till mitt hår efteråt (har missat minst två fläckar i bakhuvudet när jag blekte det sist, skitfint..). Sen på kvällen blir det nog nån pub.

Imorgon bitti åker hon tillbaka in till London (där hon hälsar på en annan kompis) och jag sticker till GT. Sen åker jag också in till London på kvällen, eller på lördag (ej bestämt än).

Just ja, ska även ansöka till Vodafones "tävling" Make a Difference, där man får betalt för att voluntärarbeta i två månader hos valfri organisation, om man blir utvald. Eller snarare, Vodafone betalar organisatinen £2500 som de får betala alla utgifter för (skatter för att anställa mig, i princip) och sen får jag resten. Visade Rachel länken och hon tyckte idén var "brill", så imorgon ska jag snacka med henne och en annan på GT för med detaljer. :) "Anställningen" drar igång antingen i januari eller april, tror april blir bäst för min del om jag får välja (och öht blir utvald, då) mtp bröllopet.

Anyhooow, vad mer? Har ätit sjukt onyttigt på sistone (ska försöka att inte skylla på lösgodiset jag fick, men det är svårt :P), men ska skärpa till mig igen och skaffa gym- och simkort på måndag. Vore kul att komma ner på tvåsiffrigt till bröllopet, ju mer jag går ner, desto mindre behöver jag justera dragkedjan på brudklänningen. ;P

2 kommentarer:

  1. I ett annat inlägg skrev du att du vägde på 80 kg, gått upp igen?

    SvaraRadera
  2. Haha, nej, jag har inte vägt 80 kg sen.. herregud.. 2001, tror jag. :P Vem är du, förresten? Du har nog inte träffat/sett mig irl om du tror att jag väger 80+. Tack, annars. ;)

    SvaraRadera