1.10.09

Skamlös reklam

James är med i ett band igen, som jag skamlöst tänkte promote:a lite: The X Ray Cats (finns fyra demolåtar där ni kan lyssna på)

Igår kväll satt han och övade på sin elgitarr, rwaaawr:


När jag ändå postar foton så kan jag ju visa min vår/höst jacka, som jag tror jag glömt visa innan:


Närbild på sminket:


Skulle förresten haft kund idag, men hon fick skjuta på det till lördag pga sjuk lillasyster, så jag är lite rastlös idag. Sitter fortfarande i pyjamas och har inte bestämt mig för om jag ska slappa/slösa bort dan än, eller vara produktiv och sätta igång med sociologiplugg redan idag. Creative Writing-essän är iaf klar och inlämnad och väntar nu på kritik för en revision nästa vecka.

1 kommentar:

  1. Dom va ju riktigt bra :-) Addade dom på min my space så jag inte glömmer bort vad dom hetter!
    Hälsa din man att dom va skit bra! Musik i min smak :-)

    Thina

    SvaraRadera