10.9.09

Eller?..

Äsch, nu blev jag osäker. Lyckades snirkla mig fram till en mer detaljerad kurssida för genusvetenskapen där jag hittade uppgifter, kurslitterturlista, kursplan och ett miniforum. Och det är massor av böcker på listan, vilket är ok ifall jag hade kunnat gå till bibblan och låna, men nu funkar ju inte riktigt det.. Och jag har inte råd att köpa runt 50 böcker, eller tid att vänta på vilka som verkligen behövs, eftersom det tar mig minst två veckor att få böckerna från Bokus. :/ Och på forumet verkar det som om responsen från lärarna är dålig även där..

Varför ska det vara så svårt att få tag på bra distanskurser?? Hittills är det bara Lunds Universitet och Karlstads Universitet (eller ptja, själva läraren på den sommarkursen var inlånad från LU..) som hållt måttet. Störigt.

Så, vad ska jag nu göra? Känns ju enklast att stanna på psykologin nu när jag ändå har de engelska böckerna och väntar på de svenska (skickades i måndags, fortfarande inte dykt upp..). Blä. Eller ja, själva ämnet är ju jätteintressant, jag är bara rädd att det kommer strula till sig eftersom starten var så himla dålig, och allt kommer samlas i slutet och bli (ännu mer) kaos. Fast å andra sidan; kursansvarige som strulade till allt byttes ut i eftermiddags, kanske den nya kommer styra upp allt?

Uh. Kan inte göra nånting över helgen iallafall, så jag får ta mig en ordentlig funderare tills på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar