7.9.09

Svettigt värre

Har precis kommit hem efter att ha varit och lämnat tillbaka en hyrfilm; gick raskt i 70 min och svettas nu floder. Asskönt. :D Såhär förbannad såg jag ut innan jag gick hemifrån. :P Jag älskar att gömma mig bakom stora solglasögon. :)


Nu ska jag svetta av mig lite, sen duscha och käka, sen bär det av till Alice för lite hårpyssel och chill. Imorgon kommer Louise, en gammal vän från prIB, in hit från London för att hälsa på, det ska bli kul. Har inte sett henne sen vi var 17, helt galet!

Har även börjat kolla upp möjligheten att byta ut höstens psykologikurs på högskolan i Dalarna (rekommenderas EJ; helt otroligt slött och oseriöst) mot en genusvetenskapskurs på Göteborgs Universitet. Det enda sura är att jag redan köpt kurslitteraturen för psykologin, vet inte om det känns lönt att vänta in den för att sedan skicka tillbaka direkt igen, eller om jag ska behålla och se det som en investering..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar