14.9.09

Segt

Idag är en extrem seg dag. Vädret är grått och det påverkar mig enormt. Även om min bok är intressant så kan jag helt enkelt inte koncentrera mig, utan fastnar vid datorn och gör struntsaker. Jag vill kunna trycka på en knapp för att motivera mig själv, varför finns inte sånt?

Det enda som känns lite intressant just nu är att köpa eller sy om kläder. Men jag har inga pengar och knappt något tyg/kläder jag inte använder här. :/ Är fruktansvärt sugen på prickiga kläder, gärna nån söt klänning eller blus. Hur söt är inte den här, t.ex?:


En annan grej jag helt snöat in på är stickade koftor. Gah! Gärna kabelstickat. Hittade denna på H&M i Sverige sist, tänkte försöka ge mig i kast att sticka en egen kofta så fort jag lyckas hitta en garnaffär här.

2 kommentarer:

  1. Ooooh, jag sag liknande koftor pa primark!!! Nar far du pengar? :D Shoppingtur!! Jag behover gammla klader och trasor sa jag kan sticka en matta! :D

    SvaraRadera
  2. Den 25e, dvs fredag nästa vecka. :) Behöver ändå dig för att ta ut mina pengar. ;P Och så vill jag gå i maaaassa charity shops! :D

    SvaraRadera