20.9.09

Plask

(ja, jag hatar rubriker..)

Har precis kommit hem från simhallen, så himla skönt! :D Har inte simmat på säkert ett halvår nu, så det fick bli blygsamma 40 längder. Hörde mig även för om gym och medlemsskap, och de har ett minigym i samma byggnad, billigaste medlemsskapet (sim + gym, 7-17 var dag) kostar £21.20/mån. Pörfekt. :D Ska införskaffa mg ett sånt så fort jag fått nästa CSN-utbetalning. ^^

Så, vad har mer hänt? Inte mycket. Var på GT i fredags, där det var en bbq för alla voluntärer på lunchen, och sedan ett möte efter det, så det var inte så mycket att göra. På kvällen kom lite kompisar över och vi satt uppe och snackade till 3 på natten. Lördagen var otroligt seg, flätade lite löshår till min kund, annars inte så mycket annat.

Jag och James i fredags, på bbqn.

1 kommentar: