16.9.09

Svenska Hollywoodfruar

Har ni sett den nya serien på trean? Har precis kollat på första avsnittet och herregud, sån stor underhållning har inte skapats sen Jessica Simpsons dokusåpa. Anna Anka är ju helt.. jag finner inte ord. Jag vet inte om jag ska tycka hon är rolig eller vara rädd; hon verkar ju faktiskt ta sig själv på största allvar.

De andra två fruarna (eller ja, Agnes-Nicole (vilket namn -underbart!) är ju frånskild och den enda med en egen förmögenhet) verkar åtminstone ha ett hjärta.

Tittar ni? Vad tycker ni? Tror ni det är en show för kameran?

1 kommentar:

  1. Jag är ju svag för sjuka serier...Anna anka måste ju va bland dom mest osympatiska kvinnor på jorden! Och hon den andra blonda som spelade tärning....ja hon verkar inte ha alla hästar hemma..
    Kan hålla med om att den frånskilde verkar va den som ändå är mest normal, hon klarar sig ju utan en man..och har ju lyckats jobba och allt!
    Typisk serie att bli fast i bara för att reta sig på...
    Vet du att Ankan är lika gammal som mig...där ser man vad för hårt liv och plastikoperationer gör...
    Läste i aftonbladet att ankan åxå hellre hade velat att det bara skulle handla om henne för att hon tyckte att dom andra 2 va helt ointressanta...
    My god!

    SvaraRadera