29.9.09

Teknikens under

Facebook har inte fungerat sen lunchtid för mig, skitstörigt. :( Nu lär alla mina vindruvor i Farmville hunnit ruttna och vittra sönder. Men å andra sidan har jag fått massa pluggat, har kommit ikapp i Creative Writing-kursen nu och ska skriva en mindre novell (1500-3000 ord) imorgon. På torsdag har jag kund och på fredag är det GT igen. Sen måste jag plugga massa sociologi inför andra inlämningsuppgiften (6-8 sidor) med deadline på onsdag nästa vecka. Och på torsdag kväll (fortfarande nästa vecka, då) kommer Henkan! <3 Ska hinna in till London under dan också och träffa en kompis, men kan inte bestämma helt än pga Facebook. :/ Hursomhelst, Bluetoothen verkar funka igen, men tyvärr blev mina videos superkorta (videofunktionen på mobilen stänger av sig själv efter bara några sekunder, skitstörigt!). Men här är en till dig TessO, kan du höra vilken låt det är? :D



Videon är inspelad i lördags på Village Green-festivalen, under Billy Braggs play-along (massa folk hade med sig egna gitarrer och spelade med, folket på scenen bakom sångaren håller upp ackord-skyltar :D).

Här är lite random bilder från i lördags, orkar inte namnge alla, men de flesta på bilderna är våra vänner:


Det var verkligen jättemysigt! Ska definitivt dit nästa år igen, fast ännu tidigare på dan, så vi hinner kolla alla försäljningsstånd också, det fanns hur mycket tavlor som helst och annat konst-igt. :)

1 kommentar:

  1. Ja samma har, vill ocksa dit tidigare nasta ar. Missade sjalv alla standen...:(

    Och du, tack for att du finns! <3

    SvaraRadera