16.9.09

Teaser

Fått första bilden på en del av de dreads som kommer bli mitt nya hår om nån vecka, wiie:


Kommer bli hur snyggt som helst. Bäst av allt är att de är så pass mörka högst upp att jag kan fortsätta använda dem efter jag går tillbaka till min naturliga hårfärg (vad nu den är..) när jag åker till Sverige i november. :)

Apropå hår så ska jag fixa rastaflätor åt en tjej här i stan. Hon hörde av sig redan i juni men sen tystnade det, så jag antog att det rann ut i sanden. Men sen hörde hon av sig igen i måndags och snart kommer hon förbi och lämnar av hår som jag ska förhandsfläta. Får £120 för jobbet, kommer betala £90 för mina nya dreads (helhår med blended transitionals -helt sjukt billigt o_O), purrfect!

Ikväll blir det Mamma Scans köttbullar (eller Scan Swedish Kitchen Meatballs som det heter här istället -tråk), Shooting Stars på TV och Alice och Aaron kommer på besök. :) Har lämnat in min första uppgift i sociologikursen och känner mig väldigt nöjd. Mindre nöjd med psykologin dock, men det kan jag skriva om imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar