15.9.09

VT10-porr

Kom precis på efter jag postat förra inlägget att anmälningsperioden för vårterminen börjar idag och håller på i en månad framåt, så nu har jag gått igenom över 1800 distanskurser på halv- och heltid. Phew.

Första versionen av min anmälan ser ut såhär:


Av erfarenhet så kan jag säga att den nästan garanterat kommer ändra sig en del tills anmälningen stänger. Har redan en separat mapp bland mina bokmärken med 12 olika utbildningar i, som är mina förhandsval..

Vad som än händer så fortsätter min sociologikurs på halvfart över våren också, så jag skulle kunna välja en halvfartskurs till nästa termin och ända läsa 100% och få fullt studiemedel. Känns tryggt att veta, ifall jag känner för att trappa ner tempot. Men än så länge är det ingen fara iaf. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar